Tuesday, March 30, 2010

Konvo...


Dengan Nama Allah Maha Pengasih Maha Penyayang..

Alhamdulillah..dengan izin Allah, ana telah melepasi moment yang paling mendebarkan, membahagiakan (buat masa ni..) iaitu hari Konvokesyen UTM kali ke 44..

Alhamdulillah, ana tidak keseorangan memakai jubah konvo & mengambil ijazah kerana ana ditemani oleh dua orang akhwat lagi yang sama-sama berkongsi rasa gembira menaiki pentas yang disaksikan oleh ibu bapa tercinta serta para pensyarah yang sangat banyak membantu agar dapat menyempurnakan pengajian di UTM..(dengan susah payah nak grad). (T_T)

Walaupun tidak bersama classmate dalam acara perarakan masuk graduat, namun wajah-wajah akhwat tersayang menguatkan langkah ini..

Dedikasi buat akhwat tersayang kerana Allah, moga antunna dapat buat yang terbaik untuk pengajian antunna. Kami first batch yang grad dulu, cabaran yang bakal mendatang lebih getir. Kami menantikan hari konvokesyen akhwat beramai-ramai untuk bulan Ogos nanti..

Semoga Allah menguatkan langkah kita semua selagi ikhlas hanya keranaNYA..Amiin..

**Jazakillah buat Murobbiyah tercinta serta akhwat tersayang atas jambangan bunganya..Moga akhwat dapat gerai bunga next konvo..**

2 comments:

  1. (T_T) ana sedih sekali...
    terima kaseh krn sudi undang ana menyertai antunna...

    ReplyDelete
  2. Jangan sedih2 ukhti.. we are a part of each other, right?

    ReplyDelete