Tuesday, April 14, 2009

Salam Mujahadah

Salam bermujahadah pada semua..Ana hanya ingin berkongsi dengan semua satu bingkisan video yang ana buat sendiri supaya kita dapat me'refresh'kan balik niat.Tapi sayangnya lambat pula nak upload. InsyaAllah, kalau ana senang lain kali, ana uploadkan.

Saat-saat yang kritikal lagi genting ini, kadang-kadang menyebabkan diri rasa berat untuk berjuang.. Bila balik ke bilik, masih banyak tugasan yang belum diselesaikan sedangkan due date dah ter'over dose' lambat dah pensyarah kasi. Maklumlah, final year student. Alah, sama je kalau bukan final year student.

Jadi, kepada semua..JOM!! Kita BERJUANG, biar di medan dakwah mahupun di medan peperiksaan. Semua itu menuntut Jihad kita yang sebenar.. TAKBIR!!!

p/s: Doakan VIVA ana esok pagi.. Berdebar rasa macam nak pitam...

3 comments:

  1. salam ukhti...

    Alhamdulillah ana baru lps present proposal td..huh lega...

    slamat present esok ukhti...

    moga dipermudahkan urusan..

    moga Allah sentiasa mmberi ketenangan, kesabaran,keyakinan,keberanian, dan ketabahan dalam diri agar segalanya yg bakal berlaku berlaku,dan akn berlaku adalah kehendakNYA..
    Bismillahi ala barakatillah...amin..:)

    ReplyDelete
  2. salam ukhti...moga Allah mempermudahkan urusan anti...jgn gundah gulana ya...ingat Allah banyak2..and ingat ana gak...hehehe...sayang anti kerana Allah...

    ReplyDelete
  3. ukhti, mg diberi kekuatan.. semalam ukhti hanamichi viva juga.. saspen ana tengok.. k gud luck

    ReplyDelete